KROK Č. 1 - Najdôležitejší sú zákazníci

6. dubna 2014 v 19:53
Je jasné, že bez zákazníkov sa žiaden obchod neuskutoční a to nikde. Preto je najdôležitejšie MAŤ ZÁKAZNÍKOV!

Ako prvé spravte jednu úplne jednoduchú vec: Napíšte si zoznam ľudí, ktorých poznáte.
1. ....................................... 6. .......................................
2. ....................................... 7. .......................................
3. ....................................... 8. .......................................
4. ....................................... 9. .......................................
5. ....................................... 10. .....................................
Zapamätajte si, čím viac ľudí tým lepšie!
Ku každému si môžete napísať kedy im ukážete katalóg dnes(D), zajtra(Z), pozajtra(P) - ale to je len pomôcka pre vás.

Keď budete mať zoznam ľudí, ktorých poznáte, či už sú to kolegyne v práci, spolužiačky, kamarátky, rodina alebo ktokoľvek, vezmite katalóg navštívte ich a ukážte im ho.


PROBLÉMY a ich riešenia

Problém 1: Objednávajú si od niekoho iného
Riešenie: Je to len plus pre vás, že túto firmu poznajú a majú s výrobkami skúsenosti. Ako ale presvedčiť ľudí, aby si objednávali od vás? Každý človek je radšej s ľuďmi, ktorých má rád a to isté platí v tomto. Ak na známych dobre zapôsobíte, budete im ukazovať katalóg ako prvá a budete im vedieť poradiť a povedať niečo o výrobkoch (v tom vám pomôže práve táto stránka), rýchlo si rozmyslí u koho si bude objednávať ;-)

Problém 2: Používajú veci z drogérie alebo používajú inú značku
Riešenie: Áno, to je v dnešnej dobe normálne. Ale pokúste sa ľuďom vysvetliť práve výhody toho, že si tovar objednajú u vás:
  1. Získajú kvalitnú prírodnú kozmetiku.
  2. Vyberú si ju v pohodlí domova a taktiež im ju doručíte až domov.
  3. Majú obrovskú výhodu, že ak im výrobok nesadne kľudne ho môžu do 14 dní vrátiť.
  4. Dozvedia sa o výrobkoch viac, práve vďaka tomu, že vy si o nich môžete prečítať všetko.

TIPY pre väčší úspech

Tip 1: Katalóg noste vždy so sebou
Prečo? Môžete stretnúť nejakú známu, ktorá si niečo objedná.

Tip 2: Nenechávajte zákazníkom katalóg dlhšie ako 2 dni.
Prečo? Keď ho majú dlhšie doma, aj tak si ho nelistujú a vy tak strácate ďalších zákazníkov. Ak zákazníčke dáte katalóg a poviete jej "Zajtra si poň prídem" na ďalší deň ho môžete dať ďalšej. Zvýšite tak svoje objednávky a zárobky.

Tip 3: Prelistujte katalóg spolu so zákazníčkou
Prečo? Poradíte jej, odporučíte nejaké výrobky a zvýšite tak svoju objednávku.

Tip 4: Objednávajte vždy na začiatku kampane
Prečo? Budete medzi prvými, ktorí majú katalóg ďalšej kampane.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama